Фото без опису

 

Кабінет Міністрів встановив строк надання відповіді з державних реєстрів центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги щодо підтвердження належності особи до суб’єктів права на відповідну допомогу за критерієм малозабезпеченості.

Відповідну постанову № 1134 Кабмін прийняв на засіданні 27 грудня 2019 року. Вона набрала чинності 31 грудня 2019 року.

Строк подання інформації з відповідних державних реєстрів, у тому числі Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на запити центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги не може перевищувати трьох робочих днів з дня отримання запитів (раніше такий строк не був встановлений).

Мета прийняття постанови – спрощення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги, що надається відповідно до Закону України “Про безоплатну правову допомогу”.

Уряд доручив Міністерству юстиції разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади у тримісячний строк з дня набрання чинності цією постановою розробити та затвердити порядки подання інформації з реєстрів центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги для підтвердження належності особи до суб’єктів права на БВПД.

Нагадаємо, право на безоплатну вторинну правову допомогу мають особи, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму (з 1 грудня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб – 2102 грн на місяць, для осіб, які втратили працездатність, – 1638 грн).

Звернутись за консультацією можна за єдиним номером системи безоплатної правової допомоги в Україні 0 800 213 103 .