Фото без опису

        Застраховані особи можуть отримати одноразову грошову допомогу у зв’язку із втратою частини заробітної плати (доходу), робота ( діяльність) яких тимчасово зупинена внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні. Такі зміни мають запрацювати з 14 березня 2022 року. Відповідне рішення зафіксував Кабінет Міністрів України у постанові від 04.03.2022 р. № 199,  інформують фахівці з безоплатної правової допомоги.

          Допомога буде надаватися в рамках Програми «єПідтримка», затвердженої постановою КМУ «Деякі питання надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка» від 09.12.2021 р. №1272, до якої і внесено відповідні зміни.

           Розмір допомоги становить 6500 грн. Надавати її будуть застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізичним особам – підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:

• які перебувають на обліку як платники ЄСВ в окремих адміністративно- територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням ДСНС;

• які подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;

• які не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.

       Для того, щоб отримати допомогу у розмірі 6500 грн, слід діяти в тій же послідовності, що й була передбачена для отримання 1000 грн.

       Отже, необхідно:

• установити мобільний додаток Порталу Дія на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

• обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу єПідтримка

• відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Мінцифри уклало відповідний договір інформаційної взаємодії, та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія.

        Окрім того потрібно подати запит, який містить такі дані:

1. прізвище, власне імя, по батькові (за наявності);

2. дата народження;

3. реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (за наявності);

4. номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.

         Отримувачі допомоги несуть відповідальність за достовірність інформації, поданої для отримання допомоги. Для визначення застрахованих осіб, які мають право на допомогу, будуть використовуватися відомості, які надасть Пенсійний фонд України.

         Протягом одного робочого дня з дня визначення території, на якій проводяться бойові дії, ДПС має передати Пенсійному фонду України відомості страхувальників, які перебувають на обліку як платники ЄСВ, сформовані ДПС станом на 1 число місяця.

        Пенсійний фонд України на підставі відомостей, що обробляються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, яка поновлюється щомісяця до 10 числа, має сформувати та передати Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, що містить актуальні відомості на дату та час її формування.